Продавець Toolgrand - автосервісне обладнання та інструмент розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1555 відгуків
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ІНСТРУМЕНТА при замовленні від 5000грн*Детальніше

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной или праздничный день. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Харьков, ул. Юрьевская 17 (Офис), Харків, Україна
+380 (96) 893-19-46
+380 (50) 704-19-59
+380 (63) 503-74-18
ToolGrand - магазин інструмента та автосервісного обладнання
Кошик

Автоматизація роботи СТО — які плюси ?

Автоматизація роботи СТО — які плюси ?

Автоматизація роботи СТО

Автоматизація — це буквально незамінний аспект побудови бізнес-процесів автосервісу. Вона дозволяє прискорити та спростити безліч адміністративних операцій, а також вести облік замовлень, клієнтів, складу та фінансів. Кожен підприємець має впровадити програму для автоматизації автосервісу у своїй майстерні, якщо хоче перевершити конкурентів та створити гарну репутацію.

Як автоматизувати роботу автосервісу?

На щастя, винаходити велосипед не доведеться. Власники СТО можуть запровадити спеціальне програмне забезпечення, налаштувавши його під особливості своєї компанії. Варто відразу відзначити, що безкоштовні програми для автосервісу ви навряд чи знайдете. Однак витрати на софт зовсім скоро окупляться, тому що допоможуть суттєво вдосконалити бізнес.

Далі ми розповімо про те, як вибрати дієву програму для автосервісу і від яких проблем вона позбавить працівників автосервісу.

5 проблем автосервісу, які допоможе вирішити автоматизація

Брак часу

Це перша і найочевидніша проблема будь-якої СТО. За допомогою автоматизації автосервісу співробітники зможуть заощадити час, який раніше витрачали на адміністративну тяганину, заповнення звітів, форм та карток. Всі дані про замовлення, клієнтів та їх транспортні засоби зберігатимуться в єдиній базі, а безліч документів можна буде сформувати кількома клацаннями миші.

Недбалість

Ціла низка дрібних робочих процесів обрушується на голову будь-якого підприємця та його співробітників. Завжди є ризик щось прогледіти чи забути. Програма для СТО — менеджер автосервісу на максималках, адже там, де людина помиляється через свою неуважність, вона працює безперебійно.

Марні витрати 

Часто гроші компанії витрачаються даремно через брак впорядкованості даних, аналітики та нерозуміння того, куди слід спрямувати фінанси. Причиною марних витрат нерідко стає банальне непорозуміння між співробітниками чи неякісна комунікація.

В результаті полиці складу заповнюються непотрібними товарами, велика кількість коштів йде на безрезультатні рекламні кампанії, а розробка збалансованого бюджету припадає пилом серед відкладених справ. Автоматизація автосервісу допоможе виправити становище, вказавши на основні статті витрат і доходів, а також допоможе відстежити рух коштів.

Безлад на складі

Мабуть, цей тип головного болю знайомий усім співробітникам СТО. Знайти необхідний інструмент або запчастину часом так само важко, як знайти голку в копиці сіна. Про продумані та своєчасні закупівлі іноді й зовсім ніхто не згадує. Автоматизація автосервісу вирішує зокрема й ці проблеми, дозволяючи навести лад на складі.

Плутанина в документах та даних

Програма для обліку на СТО — це чарівна паличка для керівника. Формування документації спроститься до кількох клацань мишею. Ви завжди матимете доступ до актуальних даних та зведень у режимі реального часу, щоб залишатися в курсі того, що відбувається у вашій компанії.

Переваги автоматизації автосервісу

Можливості автоматизації автосервісу змінюються в залежності від системи. Розглянемо повний спектр корисних функцій такого софту на прикладі програми для СТО RemOnline 

Фіксація лідів

За допомогою програми для СТО ви зафіксуєте вхідні заявки з різних каналів — з сайту, соцмереж, телефонних дзвінків та інших. Вони всі зберігатимуться в системі для подальшого зв'язку з клієнтом. Це дозволить команді ґрунтовніше підходити до обробки та пропонувати клієнтам потрібні їм послуги. Тим самим ви підвищите успішну конверсію заявок на реальні замовлення.

База клієнтів

Вести облік клієнтів та зберігати історію взаємодії з ними необхідно. Завдяки програмі для СТО у вас під рукою завжди буде наповнена база даних із контактами відвідувачів та історією ремонту їхніх автомобілів. Ви в будь-який момент зможете зв'язатися із замовником для з'ясування деталей та повідомлення інформації. Також у RemOnline є можливість налаштувати персональні знижки для лояльних та постійних клієнтів.

Планування роботи СТО

За допомогою цієї опції ви зможете вести попередній запис клієнтів на дні та тижні вперед. Таким чином, вам буде простіше знайти час і вільного майстра для виконання замовлення. Планувальник дозволить рівномірно розподілити завантаженість майстрів та підйомників на тижні та місяці вперед.

Норми часу виконання етапів замовлення також допоможуть прискорити процеси й відстежити швидкість роботи тих чи інших співробітників. У той самий час ця функція допоможе керівнику правильно розставити пріоритети, щоб зайняти майстрів терміновими замовленнями.

Автоматизація обліку автотранспорту

Програма для СТО суттєво прискорить заповнення форм замовлень, таблиць та іншої документації. За допомогою інтеграції RemOnline із VIN Lookup співробітники автосервісу зможуть набагато швидше внести інформацію про транспортний засіб до системи обліку. До того ж у програмі зберігатиметься історія кожного замовлення, а відповідно — й ремонту автомобілів.

Крім цього, ви можете попередньо розраховувати вартість замовлення та затвердити її з клієнтом. Для цього не потрібен окремий калькулятор чи софт, — розрахунок у програмі відбувається автоматично.

Складський облік

Із системою керування СТО складський облік на автосервісі нарешті отримає шанс стати впорядкованим. Завдяки програмі ви зможете:

  • відстежити місце розташування й переміщення запчастин та інструментів;
  • проводити інвентаризацію та знаходити нестачі;
  • вчасно поповнювати запаси складі;
  • синхронізувати склад та продажі.

Таким чином вам вдасться створити впорядкований та наповнений потрібним обладнанням склад.

Фінансовий облік

CRM-система автосервісу дозволить налагодити якісний фінансовий облік на СТО. Програма спростить:

  • ведення звітності;
  • відстеження стану кас та руху коштів;
  • контроль заборгованостей та своєчасний розрахунок з клієнтами та постачальниками.

Тримаючи руку на пульсі ключових фінансових показників, набагато простіше збалансувати бюджет, скоротити витрати та примножити прибуток.

Отже, автоматизація роботи СТО значно полегшить ведення автосервісу. А така програма як RemOnline дозволить ефективно керувати командою та регулювати стратегію компанії для досягнення найкращих результатів.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner